maandag 5 september 2016

Create and Learn class mei 2016

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de Create and Learn Class van mei 2016 laten zien.

De achtergrond heb ik zelf gemaakt (met behulp van de video tutorial van Alcye).



De digi is een image van Janna Fairy Art -Mermaid-

Bij de Class van deze maand zat een gratis Northern Lights Workshop.
Deze heb ik ook gemaakt:



De kleuren in het middendeel van dit plaatje heb ik zelf verzonnen ;-).
B99-B39-YG17-06-03-02-00 en B32




Deze digi is van Yam Puff -Kasumi-.
De achtergronden zijn gemaakt met een video tutorial van Alyce.

Misschien ga ik het meisje ook nog inkleuren......maar dat weet ik nog niet ;-).

Bedankt voor jullie bezoekje en ik ben heel benieuwd hoe jullie deze vinden!!
Fijne dag allemaal :-D






1 opmerking:

Scraptastische hobby zei

Ik vind het weer supers Frouwkje!!!
Ongelooflijk knap wat je doet!
Liefs Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...