maandag 8 februari 2016

Create and Learn les van Januari 2016

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de Create and Learn les laten zien van Januari 2016.
Wat vond ik deze onwijs leuk om te kleuren!!! Ik hou van zon/zee en water :-).
Zoals ik al vaker heb verteld zijn dit lessen van Alyce Keegan (Kit and Clowder).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)




De digi is van The Paper Shelter -Under the Sun-.

Bedankt voor alle leuke reactie's op mijn vorige kaart!! Superleuk om te lezen :-).
Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden en ik wens jullie een hele fijne avond!!






2 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Onwijs knap en geweldig kleurwerk weer Frouwkje en wat heb je er plezier in, daar gaat het om!
Lieve groetjes van Gerie

Haakmuts zei

Frouwkje wat enorm mooi gekleurd, ik denk er sterk over om ook lessen te gaan nemen.
Groetjes van Claire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...