woensdag 1 april 2015

Spring

Hallo allemaal,

Ik ben een paar dagen haast niet op facebook geweest en ook niet op blogs :-(. Ik was zo onvoorstelbaar moe en veel pijn. Vandaag heb ik maar weer bloed laten prikken om te kijken of mijn schildklier misschien weer te hard werkt.

Gelukkig gaat het vandaag weer een beetje en kon ik deze kaart afmaken :-).
Een lente kaartje!! Nu maar hopen dat het echt snel lente wordt.

'klik' op de foto voor een vergroting :-)
De basis van de kaart heb ik gemaakt met ColorCore en Bazzill Basics Cardstock. Het designpapier komt uit drie blokjes. Scrapberry's -Spring Holiday- en van First Edition -Floral Pavilion- en -New Bloom-.
De digi is van Art By Mi Ran -Spring Happiness. Daar ga ik vast ook wel meer digi's van kleuren ;-).


De bloemen komen uit eigen voorraad en heb ik nog bewerkt met Crystel Stickles. De strik heb ik met de mini Bowdabra gemaakt. Achter de bloementoef zit een ronde stans van Noor Design 6003/1004. De swirl is ook van Noor Design 6002/0163. De rand waar de digi op staat heb ik bewerkt met Distress Ink Bundled Sage. De houten vogeltjes heb ik ooit eens gekocht bij Xenos.


De vlinderrand is van Noor Design -6002/0251-. De vlinders daarop van Dutch Doobadoo. De plakparels zijn van Joy Craft en van zo'n 'goedkope' winkel.
De letters Spring zijn ook van hout (weet niet meer waar ik ze gekocht heb).


De Copic Markers die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E04-E11-E21-E000-E00/R20
Haar: E29-E25-E21
Ogen: G85-G82-G21-G20
Geel: Y28-Y26-Y23-Y21
Groen: G85-G82-G24-G21-G20
Paars: V17-V15-V12-V01
Bruin (mandje): E29-E25-E23-E21
Gras: G85-G24-E23-G20
Schaduw: C5-C3-C1-C00 en Blender 0

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
-Art By Mi Ran -Challenge #28 -Anything Goes-
-Cards2Create -Challenge #20 -een lentekaart met ingekleurde stempel-
-Copic Marker Europe -Spring is in the air-
-Duymelot Challenge -dier op voorjaarskaart-  (kuikentje, links op het DP papier)
-StampARTic March Challenge -use stamps-
-That Craft Place Challenge -Easter/Spring-
-The ABC Challenge -Go Digital-
-AnMaCreatief -Challenge #43 -inspiratie foto-
-Whimsy Stamps -Challenge 81 -Use a Diecut-
- Kit and Clowder Challenge april -Flowers- 
-Anreda -Challenge maart/april -Spring-

Ik ben heel benieuw hoe jullie de kaart vinden :-).
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en ik wens jullie een hele fijne voortzetting van de dag/avond!!




21 opmerkingen:

Wil zei

Hopelijk kan je ,de pijn een beetje vergeten als je aan het creatieve bent.
Je nieuwste creatie is weer een plaatje,zo mooi !!!!!
Veel sterkte,en toch wil ik je prettige paasdagen wensen,met een beetje warmer weer.

Groet WIL

Theresia zei

Schattig kaartje met een lief plaatje, Frouwkje!
Lekkere lentekaart.
Groetjes, Trees

Scraptastisch zei

Hoi Frouwkje
Wat weer een prachtige kaart en een bloemenzee zeg!
Ik kom zoals altijd ogen tekort en geniet met volle teugen!
Fijn dat je de kaart kon afmaken het is wel naar voor je dat je gezondheids klachten je belemmeren! Sterkte hoor en een goede bloed uitslag!
Liefs Gerie

Richtsje zei

Vervelend voor je Frouwkje dat het even niet wil...hopelijk komt er met de bloeduitslagen iets aan het licht wat te verhelpen is zodat je weer wat sneller op kunt knappen! Je kaartje is weer fantastisch!!!! Net zoals Gerie zit ik ook weer te kijken en weet ik niet waar ik eerst en laatst moet kijken met zoveel moois!! Schitterende kleuren en alles weer zo bijzonder mooi gemaakt! Pas je goed op jezelf? Liefs en sterkte!

Groetjes Richtje

Anoniem zei

Prachtig, wat een bloemenweelde!!!
Creatieve groetjes, Gaby

heidy zei

Wat een prachtig kaartje Frouwkje en ik hoop dat het gauw wat beter met je gaat!!
XXX Heidy

Plony zei

Prachtige kaart Frouwkje en weer heerlijke kleuren...zoals van jou gewend.
xxx Plony

emsiescreaties zei

Wat ziet dit er weer vrolijk uit! Leuke blije kleurtjes!
Emsiescreaties.blogspot.com

Margreet zei

Wat een prachtig lentekaartje.
Groetjes Margreet

Jane zei

Wat een mooie kaart.Prachtig al die bloemen.

Groetjes Jane

Linette zei

Heel erg mooie zeg!!

AndreaNorris zei

Beautiful spring card - those butterflies are absolutely gorgeous! Thanks for joining is at ABC Challenge and good luck
Andrea x

Aartje zei

Wow wat is deze weer mooi zeg, prachtig gekleurd! Hoop dat ik het ook nog eens zo mooi kan.
Groeten, Aartje

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtige kaartjes maak je. Ben ineens volger van je geworden.

grtjs
Claudia
knutselmeisjes.blogspot.be

Wendy Koorevaar zei

Hey Frouwkje! Dat is lang geleden he!
Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! En wat heb ik een hoop mooie creaties van jou gemist zeg! Ik kijk mijn ogen weer uit hier. Stuk voor stuk schitterend. Ook goed om te zien dat jij ook weer wat meer hobbytijd hebt gevonden.

Liefs,
Wendy

Nicolette zei

Wauw! Frouwkje! Wat een geweldige kaart weer! Fantastisch!

Leuk dat je meedoet met de challenge bij Cards2Create!

Lieve groet, Nicolette

Lin zei

Wow, so much gorgeous detail, and the image is coloured perfectly.

Thanks for sharing with us

Lin
ABC

Deborah zei

het is werkelijk een prachtige kaart! Alles is zo perfect!
Bedankt om mee te doen aan de challenge van CME!

Ellen zei

Helemaal voorjaar je kaart, ziet er geweldig uit. De digi heb je prachtig gekleurd. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.
Hopelijk gaat het inmiddels de goede kant op met je!

groetjes, Ellen

Marrie zei

Hallo Frouwkje,

Wat een prachtige kaart is dit weer er is zo veel op te zien en wat kan jij mooi inkleuren voor al het haar vind ik mooi ik ben daar zelf niet zo goed in helaas.
Ik wil je ook nog beterschap wensen wat de uitslag ook mogen zijn.

Lieve groetjes Marrie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Frouwkje,

een echt lentekaartje, ik hoop dat je je inmiddels net zo voelt als het kaartje, zo fleurig en vrolijk!!
Gezellig ook dat je meedoet aan de wedstrijd van Creashop Duymelot en ik wens je dan ook veel succes ermee,

creatief liefs,

Mary

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...