woensdag 26 maart 2014

Haken voor prematuur kindjes

Hallo allemaal,

Zo af en toe wil ik jullie toch graag iets laten zien van waar ik mee bezig ben.
Ik zal nog wel een tijdje een blogpauze houden omdat ik niet de tijd/energie heb om jullie blogs te bezoeken.
In de afgelopen paar weken heb ik ook niet veel op hobbygebied gedaan. Behalve dan 2 Earlybirdjes haken....er zijn teveel andere dingen die mijn aandacht nodig hebben.
Zodra het weer lukt kom ik weer op jullie blog kijken hoor, veel te leuk!!!

Dit is mijn 2e Early birdje die ik gehaakt heb. De eerste houd ik als voorbeeld exemplaar voor mezelf. Deze was ook nog niet helemaal goed. Ik heb gehaakt met Catania katoen en haaknaald 2,5.

Wil je ook een Early birdje haken, kijk dan op deze site:
Stichting Earlybird
Ook op facebook is er een groep:
Earlybirdje

'klik' op de foto voor een vergroting :-)





Dit kaartje heb ik nagemaakt n.a.v. een kaartje van Gertine Boelm-Leguit. Ik vond het zo mooi gedaan en kon het niet mooier verzinnen. Ook het prachtige gedicht is van haar :-).





Omdat ik toch 'iets' van mezelf in het kaartje wilde verwerken heb ik een strikje gemaakt van het katoen wat ik gebruikt heb en hier geprobeerd een hartje van te vormen ;-).


Ik hoop dat degene die kunnen haken hier ook 'warm' voor lopen :-).

Bedankt voor het langskomen :-).
Ik wens jullie een hele fijne dag!!!



6 opmerkingen:

Silvia zei

Wat een geweldig initiatief. Als we met zo'n klein gebaar steun kunnen bieden aan de ouders moeten we toch met zijn allen meedoen. Ik ben overtuigd en ga beginnen. En ik deel natuurlijk het bericht ook op mijn blog!

Binnenkort zie je ze dus ook verschijnen op mijn blog.

gr. Silvia

Frouwkje zei

Super Silvia!!!
Liefs, Frouwkje

Scraptastische hobby zei

Wat super lief en goed dat je hier aan mee haakt!!
En wat zijn de kleuren vrolijk en dan zo'n mooi teder kaartje....sjappoo voor jou hoor Frouwkje!! dit zal heel veel steun geven aan de ouders!
Lieve groetjes van Gerie

Marjanne zei

heel mooi en lief

Erica ♥ zei

Doe maar lekker rustig aan hoor, blogland komt wel weer,
eerst aan jezelf denken.
Gelukkig kan je tussendoor nog een beetje haken en ik
vind je vogeltje super, zo mooi met deze kleurtjes ☺
Gezellige en fijne dag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Wil zei

Gisteren was ik bij een vriendin en zij had ook een Earlybird gehaakt.
Ook jou earlybird is super gaaf,en een mooie kaart +gedichtje,een mooi gebaar !!!!!!!!

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...