woensdag 12 februari 2014

Lint en kant opruimen

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor alle leuke reactie's op mijn tutorial kaart :-).
Ik ben de laatste tijd niet veel op blogs en facebook geweest. Eerst een midweekje weg en ik 'moest' nog een kaart maken. Deze krijgen jullie later te zien......;-). Kan de kaart nog even niet plaatsen.
A.s. vrijdag ga ik ook een dagje weg (naar de Noor! vriendinnendag :-)), dus vandaag en morgen mezelf een beetje rustig houden, anders heb ik niet genoeg energie daarvoor. En dat zou heel jammer zijn.

Het gaat heel langzaam weer een beetje de goede kant op. Maar sjonge wat heeft het schildklier gedoe toch ook weer een impact gehad zeg. Het ging al niet echt goed met me....en toen dit er nog eens bij. En weer een soort opnieuw beginnen met de spierversterkende oefeningen etc. De afgelopen maanden weinig hieraan gedaan, het ging gewoon niet. Maar het beste is om maar gewoon moed te blijven houden en hopen dat het toch een keer beter zal gaan. Volgens de dokter heb ik wel heel erg veel pech. Tsjaaaa........

Maar...........ik ging het over lintjes en kantjes hebben.
Veel is er eigenlijk niet over te zeggen. Ik zag op facebook een vraag: "hoe ruimen jullie je lint en kant op".
Leek me ook wel leuk om het hier te vertellen. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier.
Maar zo doe ik het:


Al een hele tijd geleden heb ik op de markt gevraagd of ik de lege kartonnetjes mocht hebben. En dat mocht ;-). Meestal koop ik kant of lint per meter. Dus ik wikkel het kant of lint om de kartonnetjes en deze gaan dan weer in een plastic opbergdoos.


Ik ben er superblij mee en vind het reuzehandig. Zo heb ik dan
5 dozen met kant en lint......voorlopig genoeg. Neem me iedere keer voor om niets meer bij te kopen ;-).

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben :-).
Bedankt weer voor het langskomen en ik wens jullie nog een hele fijne avond :-).




9 opmerkingen:

jolanda zei

wat een leuk idee.
Sterkte

Margreet zei

Wat netjes al je lintjes netjes op kaartjes.
Fijne dag vrijdag bij de Noorvriendinnendag
Groetjes Margreet

Janny's Cards Creations zei

Inderdaad een goed idee. Ik heb welliswaar niet zo veel lint maar het zit verdeeld over verschillende dozen. Heb ik iets nodig kan ik het vaak niet vinden en ben ik klaar met de kaart kom ik een dag later het lintje tegen wat ik nodig had. Dus dit is voor mij misschien een prima idee. Ik wil je ook het beste wensen met je gezondheid. Janny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik wikkel mijn lint en kant ook op karton en bewaar het in een la, heel overzichtelijk op kleur.
sterkte verder met je gezondheid Frouwkje.

groetjes jolande

Theresia zei

Goed idee! Ik ga ook eens op de markt neuzen.
Groetjes, Trees (die hoopt dat het snel weer lekker met je gaat)

scrapfertier zei

Ik heb eens op jou blog rond gestruind en ben meteen volger geworden wat ben jij een crea bea.knap hoor
Leafs Tietje.

Henriƫtte zei

Ik heb er van de week ook aan zitten denken, was mijn kantjesdoosjes aan het opruimen en ga zeker kartonnetjes maken waar ik het omheen ga wikkelen.
Sterkte met je gezondheid hoor Frouwkje en een hele gezellige Noor!vriendinnendag.

groetjes Henriƫtte

Aartje zei

Slim idee om gewoon om die kartonnetjes te vragen. Ik stop ze per kleur in een pot, dus een pot met witte lint, een met rode enz.
Groeten, Aartje

Durvina zei

Wat mooi opgeruimd, ideaal zo!

Groetjes, Durvina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...