vrijdag 28 juni 2013

Bloglovin

Hallo allemaal,


Ik zie dat er al best veel volgers zijn via Bloglovin :-). Onwijs leuk vind ik dat!!!
Voor de mensen die nog niet weten wat dit is................ik zal hieronder een link zetten waar dit zoooooo goed is uitgelegd!! Ik ga niet iets 'uitvinden' als dat al gedaan is. Ik zou het zelf niet beter kunnen uitleggen.
Er zijn berichten dat je na 1 juli niet meer kunt volgen via Google Reader.
Dus hier is de link:
http://karinjoan.blogspot.nl/2013/04/bloglovin-hoe-werkt-dat-nou.html

Door op onderstaande knop te drukken, kan je me direct volgen via bloglovin:

Follow on Bloglovin

Dus willen jullie mijn blog blijven volgen zou ik het heel leuk vinden als je je daar aanmeldt.
Alvast bedankt :-D.

Als ik het goed begrepen heb moet ik dit ook nog in een post zetten om mijn blog te claimen, dus zet ik het hieronder:
Follow my blog with Bloglovin
 
Als jijzelf ook gevolgd wil worden via bloglovin kijk dan hier:
http://www.bloglovin.com/en/widgets

De rest wordt heel goed uitgelegd via de eerste link van Karin Joan.

Ik wens jullie een nog hele fijne avond en welterusten voor straks!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

P.S. Sorry, ik zit verder nog wel tot 6 juli in mijn blogpauze. Er zijn zoveel prive omstandigheden en dingen die ik nog moet doen. Maar ik kom weer terug!!! Voor degene die op vakantie gaan.......ik wens jullie een hele fijne, zonnige en ontspanende vakantie :-D!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...