maandag 1 april 2013

Gastdesigner Wee Stamp van Sylvia Zet

Hallo allemaal,

Mariska van de Veer heeft mij gevraagd of ik voor de maand april gastdesigner wil zijn bij het Wee Stamp blog van Sylvia Zet.



Ondanks dat ik het de afgelopen tijd druk heb met allerlei dingen, kon ik hier echt geen nee tegen zeggen. Ik vind het echt een 'eer' om gevraagd te zijn. De digi's van Sylvia vind ik onwijs leuk om te kleuren. Eerlijk gezegd weet ik niet wanneer er een kaart van mij op komt (op het blog van Sylvia), maar in ieder geval de nieuwe release rond 20 april. Dit komt omdat ik volop bezig ben met kaarten maken die ik nog niet kan laten zien. Waaronder de nieuwe digi's van Sylvia ;-). Zie voor de introductie van het nieuwe team van april het bericht op het blog van Sylvia Zet. Voor de digi's van Wee Stamps/Sylvia is dit de LINK. Voor de rubberen stempels van Wee Stamp/Sylvia is dit de LINK.

Dit was dan even mijn onwijs leuk nieuwtje ;-).
Wij gaan straks naar mijn zoon, schoondochter en kleinzoon. Ik heb er zin in, we gaan gezellig gourmetten :-D.
Ik wens jullie een hele fijne 2e paasdag!!
Enne......bedankt voor jullie bezoekje en leuke reactie's op Sam de Notenkraker!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.





20 opmerkingen:

Ghea zei

wow wat een prachtig kaartje in van die heerlijke kleurtjes...een toppertje weer.
Vrolijk Pasen.....Liefs Ghea

jolanda zei

schitterend kaartje

Diana zei

Geweldig mooi kaartje Frouwkje. Veel plezier vandaag.
Groetjes Diana

Richtsje zei

Geweldig leuk nieuws voor je Frouwkje! En wat een schitterende kaart! Het spat gewoon van mijn beeldscherm...fantastisch gemaakt!! Veel plezier vandaag met je kinderen en je kleinzoon!

Groetjes Richtje

Hanny zei

Wat een leuk nieuws, fijn voor je en je kaart..........wow.........wat is die mooi zeg, geweldig.
liefs Hanny♥

Margreet zei

Wat super leuk nieuws Frouwkje.
En wat een prachtige kaart.
Veel plezier vandaag bij je kleinzoon en kinderen
Groetjes Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een geweldig leuk nieuws Frouwkje maar ze mogen ook blij zijn met jou. Wat een beauty van een kaart is dit in die mooie tere kleurtjes,die lieve vlindertjes en dat super mooi ingekleurde elfen-meisje,ik moet even een doekje voor het kwielen pakken haha,lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Wat een leuk nieuws, altijd fijn om als GD/D te worden gevraagd..je kaartje is weer super..veel plezier vandaag bij je familie,liefs van Ans..

Anita Meijer zei

Wauw wat super voor je Frouwkje, helemaal geweldig. Je kaart is zo mooi met al die prachtige kleuren en details, helemaal top. Heel veel plezier straks.
Liefs van Anita

Deborah zei

Ooooh, wat een leuk nieuw zeg! Proficiat!
Hele mooie kaart hoor!!!! :-)
Liefs, Deborah

Wil zei

OH ,wat mooi weer!!!!!
Zoveel op te zien,heel gaaf.

Groeten WIL

Angélique zei

gefeliciteerd Frouwkje maar wat wil je met je super mooie kaarten en vooral die groene die je toen hebt gemaakt.
Groetjes Angelique

Miradormakings zei

Oh my this is absolutely gorgeous.

Joan x

Unknown zei

frouwkje
het verwonderd mij niet ,omdat jij zo'n prachtige kaarten maakt en eerlijk gezegd ,je verdient het wel .van harte gefeliciteerd frouwkje
geniet maar lekker vandaag met jou familie
mijn kleinzoon nio is juist weg .het was leuk
bij ons
veel liefs van marcelline

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd je verdient je maakt zuklke mooie kaarten en over het inkleuren maar te zijgen top hoor Froukje

Liefs Nellie

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw !!!

Wat ontzettend gaaf nieuws..
Ben er stil van en toch ook aan het stuiteren lol.
Het is je gegund meid je bent geweldig.
Heel erg gefeliciteerd.

Lieve groetjes Han

Wendy zei

Gefeliciteerd Frouwkje, wat leuk nieuws! Laat de boel lekker de boel en geniet van het gastdesignerschap! Je hebt het verdiend. En wat heb je weer een pracht van een kaart gemaakt, je blijft er naar kijken. Schitterend!
Ik hoop dat je heerlijk hebt genoten van het gourmetten!!
Lieve groetjes, Wendy

Chantal zei

Wat een geweldige kaart en van harte met je gastedesigneschap Frouwkje Geniet ervan meis! Ik vond het ook leuk om te doen in maart hihihi! Lieve groetjes, Chantal

Neltine zei

Wouw...gefeliciteerd hoor met je gast DTlid. Je kaart is fifafantastisch. Wat een leuke stempels zijn dat toch.
Wel veel details om in te kleuren, maar geeft zo'n leuk resultaat.

Veel plezier met je DT en ik ben alweer benieuwd naar je volgende stempelkaartje.

groetjes,
Neltine

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk voor je dat je gastdesigner mag zijn bij Wee stamps Gefeliciteerd ! En succes!
Liefs Mirjam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...