zaterdag 30 juni 2012

All because... Two People fell in love

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik dit projekt op het Copic Marker Benelux blog gepost, maar wil het ook heel graag op mijn eigen blog laten zien.
Op 4 juni waren mijn zoon en schoondochter al weer 2 jaar getrouwd. De tijd gaat hard........Bij de club van Tiets zag ik een hele leuke workshop (mei 2012) -paperbag/labelholder-. Die leek mij wel heel leuk om te maken. Vooral omdat ik iets met foto's wilde doen. Ik heb hiervoor 2 paperbags met blokbodem (15 x 28,5 cm) gebruikt.


Het designpapier is van Maja Design -Vintage Summer Basics-. Ik had voor heel het projekt net genoeg van hetzelfde blauw en rose Design Papier in het blokje zitten. Dat was op het laatst nog een heel gepuzzel. Maar het is gelukt ;-)). De stempel met Tilda en Edwin is van Magnolia. Alle randen van het papier heb ik bewerkt met Distress Ink Vintage Photo. Edwin en Tilda zijn 'verhoogd' opgeplakt met foamtape. Daaronder een stukje Designpapier op een uitgestanste Nestabilitie Heart Circle. Voor het eerst kraft papier gebruikt. Ik vind dat ook wel een leuk effect!! Op het hart zitten goudkleurige 'bloemetjes' met daarin een witte plakparel van Joy Crafts. Daaronder een stukje gaas (zestientje). De vlinders zijn van Unique. Aan de rechterzijkant kraftpapier geponst met een Martha Stewart Pons Lace Heart. Het rose lint (om de paperbag) heb ik gekleurd met R81 + RV91.


De tag is een Doohickey van Magnolia. Rose en blauw lintje, touw en plakparels gebruikt. Van wie de tekst is weet ik niet (ik had hem bij mijn opgeslagen teksten staan)



Alle bloemen in het projekt zijn van Wild Orchid Crafts. Tussen de bloemen wat pareltakjes, een parelpin, hartjespinnen en een goudkleurig bedeltje. Onder de grote roos zit een filigree antique gold flower van WOC.

de binnenkant



de binnenkant

De ecrukleurige tabs die je uit ziet steken daar zitten enkelzijdige kaarten in met foto's.
De tabs heb ik gemaakt met een Nestabilitie Creatieve Page Tab.


De foto heb ik uitgestanst met een Nestabilitie Petite Oval Small. De heartswirl is van Magnolia. De hoeken zijn geponst met een Martha Stewart pons String Lace. Nog wat gaas en kant achter de foto. Van wie de tekst is weet ik niet (ik had hem bij mijn opgeslagen teksten staan)


           

         
        
Tags (middenstuk van de paperbag) 

Ik heb diverse digi teksten gebruikt die ik op de computer opgeslagen heb en sommige zijn zelf verzonnen of een tekststempel. Niet van allemaal weet ik van wie ze zijn. Voor de envelopjes heb ik dun kraftpapier gebruikt. Ecrukleurige rondjes gemaakt met de cirkelsnijder, daar een eyelet in en een touwtje er omheen geslagen. De hartjes op de enveloppen zijn van Marianne Design -LR 0159-. Voor de tags waar de tekst op staat heb ik de hoeken gestanst met een afrondhoekpons en een 'billenponsje'. De randen heb ik bewerkt met een swirlstempel en dit met Memento Black Tuxedo en Memento Rich Cocoa gestempeld.


Deze foto heb ik uitgestanst met een hart stans van Nellie Snellen -MFD 022-. Om het hart heb ik een hartjeslint geplakt. Deze heb ik eerst bij de rondingen wat moeten inknippen, anders ging het er niet glad omheen. De tekststempels zijn van LOTV -Grunge Tickets-.


Dit is de eerste enkelzijdige kaart en zit links in de opening van de paperbag. Het 'fotolijstje' zelf gemaakt met het kraft- en dessinpapier. 2 witte doily's achter de foto en nog wat zachtrose plakparels. De hoekjes zijn van Whimsy -Die Corner set-. De tekst is van ???? Casper is hier nog maar een paar maanden. Hij is nu al weer 11 maanden.

Dit is de tweede enkelzijdige kaart en zit in de rechtse opening.
Deze tekst heb ik zelf gemaakt in Word. Hier nog 2 plakparel hartjes op de hoeken gedaan.

de achterkant





De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E000-00-11/R20
Haar Tilda: E59-35-33-31-50
Haar Edwin E29-25-21-00
Rose: R85-R83-RV93-RV91
Blauw: B97-95-93-91
Grijs: W5-3-1-00
Schoenen Edwin: E29-25-23-21

Met deze paperbag doe ik mee aan de challenge bij:
Dutch Magnlia Lovers -Anything but a card-
Scr@p Cards Challenge blog -lintjes en bloemen-
Magnolia Licious Highlites -wedding projects-

Ik geloof dat ik nog nooit zo lang over een kaart/projekt heb gedaan, maar het is al de moeite waard geweest. Persoonlijk vind ik het een heel mooi geheel geworden. En dit  'all because two people fell in love'..................;-)) Ik ben zo benieuwd hoe jullie de paperbag vinden! Mijn zoon en schoondochter waren er heel erg blij mee!!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne dag!!


              Veel liefs,
             Frouwkje.







18 opmerkingen:

Henriette zei

Lieve Froukje, het is een SUPER projekt geworden, wat zal dit een vreugde hebben geven om het te maken en nog meer om het weg te geven, veel plezier!, liefs Jetty xxx

Unknown zei

wowwwwww wat heb je dit schitterend gemaakt in een woord schitterend

Liefs Nellie

Margreet zei

Zag hem al op copic blog staan.
Super wat een prachtig boekje.
Schitterend gekleurd.
Fijn weekend
Groetjes Margreet

JOKE zei

Jeetje...wat is hier veel te zien!!! En wat een ontzettend gaaf project....daar zitten heel wat uurtjes in dat is duidelijk te zien. Wat een juweel en wat zullen ze hier blij mee zijn!!!
Liefs Joke

Astrid zei

Sodeknetters zeg, wat is dit een ongelooflijk mooi boekje geworden Frouwkje, alles zo mooi op elkaar afgestemd, schitterend hoor.
Een mooie herinnering !!

liefs Astrid

Anoniem zei

Wat is je projectje weer super gaaf geworden!
groetjes Mirjam

Anoniem zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt. Omdat het 4 juni ook onze trouwdag was (wij zijn nu 32 jaar getrouwd) ben ik het geheel hier even komen bewonderen. Top.
Hobbyconny van clubs

Marga50 zei

Wauwwwwww schitterend wat een mooi boekje heb gemaakt Frouwkje.Supers.!!!! Groetjes Marga.

Glenda de Heide zei

Wat een schitterend boekje is het geworden. Zo veel moois te zien.

Veel liefs Glenda

Angelique zei

wat is dit schitterend! prachtig!!

Tineke zei

Wauw wat schitterend gemaakt weer Frouwkje, super gedaan!!

Groetjes Tineke

Chantal zei

Helemaal geweldig Frouwkje!!! Maar dat wist je al van mij he? hihi, mooi hoor! Lieve groetjes, Chantal

Wil zei

Oh,Frouwkje,
Wat hartstikke mooi,echt SUPER mooi!!!!!
Een prachtig geheel.

Groeten WIL

Kim zei

Wauw... Mijn mond viel net gewoon open. Hihi. Wat een ongelooflijk gave creatie! Zulke prachtige kleuren en details. Wat een kunstwerk. Daar waren ze vast en zeker super blij mee. Echt helemaal top.

Groetjes Kim

Marlies zei

Wauw wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Ik heb vol bewondering alle details zitten bekijken!
Ik dacht dat de envelopjes zo gekocht waren maar die had je ook gemaakt las ik, wat een goed idee. Alles aan het boekje is super mooi en je ziet dat je het met veel zorg en liefde hebt gemaakt! Petje af! groetjes, Marlies

HenP Produkties zei

Wow wow wow, wat een gigantisch mooie creatie heb je gemaakt en inderdaad wat een werk, zoveel details, echt supermooi, je kijkt je ogen uit.
Hartstikke bedankt voor je deelname bij de Dutch Magnolia Lovers.

Heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Aartje zei

Hallo F rouwkje, wat een prachtige creaties. Wat een mooie details. Je ziet dat je er met liefde aan gewerkt hebt.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Wauw Froukje wat heb je dit mooi gemaakt een mooi pronk stuk zo, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...