woensdag 20 juli 2011

Een meisje

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle lieve en leuke reactie's op mijn vorige kaart. En ook bedankt voor de felicitatie's!

Ik had ook een geboortekaart voor een meisje klaar liggen, omdat ik niet wist of het een jongen of een meisje zou worden............

Het papier wat ik voor deze kaart gebruikt heb is van My Mind's Eye -Happy go lucky-.
De stempel is van Suger Nellie - Bubbles-.  De stempel heb ik uitgesneden met een Nestabilitie Classic Rectangles large.


Achter de bloemen heb ik een doily hart gebruikt. En je ziet nog net een stukje van de MS pons Lace Heart.
Links onderin heb ik nog 3 plakparels gedaan.


Op het linkerbovenhoekje heb ik rozen, cherry blossoms, parelbloemetjes, hartpins en een blaadje met de crealies (CL CS 11) geplakt.


De tekststempel is van Hobby Paleis.


Aan de rechterkant heb ik lint gebruikt, cherry blossom, rozen en een bedeltje.
Op de bloemen en de 'bubbles' heb ik Stickles Star Dust gedaan.

De copics die ik gebruikt heb:
  • E93 (blos) E51-53 huid
  • R85-83-81 truitje, kleedje
  • BG13-11-10 luier
  • E57-35-33 haar, grond
  • C2-1-00 schaduw

Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog en ik wens jullie een hele fijne avond!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.





11 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig.
De eerste die bij jou een meisje krijgt is wel een bofkont.
Groetjes Marianne

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart frouwkje.
heel mooi met die zachte kleuren.

groetjes karin

Angelique zei

Nog van harte gefeliciteerd hoor! geniet heerlijk van het Oma zijn! Alletwee je kaarten zijn plaatjes zeg, schitterend!!

Kim zei

Lees net pas dat je oma geworden bent van een kleinzoon. GEFELICITEERD!!!
Geniet maar lekker van het kleine ventje!

Zowel je jongenskaart als meisjeskaart zijn werkelijk prachtig!

Groetjes Kim

Diana zei

een hele mooie kaart frouwkje
liefs diana

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.

Groetjes Margreet

Miranda Slagboom-de Groot zei

dit is ook een heel mooi kaartje
groetjes miranda

Chantal zei

Hi Frouwkje, ook deze is heel mooi. Tsja je hoeft deze nu niet aan je familie te geven, maar ik weet zeker dat je iemand anders er straks heel blij mee gaat maken! Liefs, Chantal

Wil zei

Hoi,
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon Casper.
Allebei de kaarten zijn hartstikke leuk en mooi.

Groeten WIL

Dineke zei

Hoi Frouwk, ja kaarten zijn werkelijk prachtig, gewoon fantastisch mooi!
Geniet lekker van het oma zijn.
Liefs, Dineke.

Marlies zei

Wat een super schattige kaart, super details!
groetjes, Marlies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...