maandag 27 juni 2011

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Door persoonlijke omstandigheden kon ik even geen kaartje plaatsen en heb ik ook niet gereageerd op jullie blogs! Morgen ga ik weer een kijkje nemen op jullie blogs. Ik ben heel benieuwd wat voor moois ik weer te zien krijg!

Deze kaart heb ik gemaakt met het papier van Maja Design -Life in the Country-. Wat is het toch onwijs mooi papier!! De stempel is van Magnolia -Tilda with Veil, zo'n schattig stempeltje!
Tilda heb ik uitgesneden met een Nestabilitie Label Four en de tekststempel met een Classic Oval Large. De randen van de nestabilities heb ik bewerkt met Distress Ink Bundled Sage.


Bij deze kaart vond ik de vierkante doily erg mooi staan. Ik wilde hem al eens gebruiken, maar steeds vond  ik hem niet geschikt voor de kaart waar ik mee bezig was. Nu dus wel!


Ik heb met de Instantsetter van Making Memorie gleufjes gemaakt en daar het groene lint doorgehaald.
Aan weerszijden van Tilda heb ik rozen en goudkleurige metalen bloemetjes gebruikt. Op de rozen, sokken en randje van de jurk heb ik Ice Stickles -Gold Ice- gedaan. Rechts onderin een gouden vlinder opgehoogd opgeplakt met sileconenkit.


De tekststempel is van Action. Het witte gaas heb ik een strikje van gemaakt en een roosje opgeplakt.
Het gaas heb ik ook gebruikt onder het hoedje van Tilda en tussen de rozen. En nog hier en daar wat goudkleurige plakparels geplakt.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij
Simply Magnolia -Anything Goes-
TOMIC -Shimmer and Pearls-

De copics die ik gebruikt heb:
  • E93 (blos) - E51/53 huid
  • E44-43-42 haar/grond
  • R89-39-29 jurk
  • G94-85-YG63 hoedje/schoenen
  • W2-1-00 schaduw

Ik ben weer reuze benieuwd wat jullie van het kaartje vinden en wens jullie een hele fijne avond.

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


18 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

het is een prachtig kaartje frouwkje, heel mooi met die stukjes tule die je gebruikt hebt.

groetjes karin

Miranda Slagboom-de Groot zei

dat is een prachtige kaart
groetjes miranda

Chantal zei

Ohhh Frouwkje wat een bjoetie van een kaart weer. Echt heel sjiek en lief! Liefs, Chantal

Amarins zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

Anoniem zei

Ik vind je kaart helemaal geweldig. Wat een ontzettende leuke details heb je verwerkt hierin. Dat lint bv. is een super idee om dit door een sleufje te trekken. Ik ga hier zeker ook eens dingen van uitproberen. Dank je voor nieuwe inspiratie.
groetjes Joke

Angela zei

Tjonge wat een schitterende kaart weer!!!
Prachtig al die details...een heel mooi geheel...
grt Angela

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw hé, schitterend, wat een details, het netje aan haar hoedje bijvoorbeeld, helemaal geweldig.

groetjes jolande

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Mooi met dat tule
Groetjes Margreet

Dineke zei

Schitterende kaart, die vierkante doily is inderdaad leuk erachter. Mooie details en prachtig ingekleurd, dat tule is ook apart en schattig.
Liefs, Dineke

Diana zei

prachtige kaart Frouwkje

liefs diana

Marlies zei

Een geweldige kaart! Super mooie kleuren en schitterend gedaan met de tule! Super!!
groetjes, Marlies

chantal en sygrid zei

schitterende kaart frouwkje
erg leuk gedaan
bedankt voor het meedoen bij simply magnlia
liefs chantal & sygrid

marion zei

Wauw Frouwkje, wat is dit een ongelooflijk mooi kaartje. Ben gelijk volger geworden zodat ik op de hoogte blijf van al dat moois dat nog komt. Liefs, Marion

Agnes zei

Een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Frouwkje!
Het gebruik van het tule bij het hoedje vind ik helemaal super!!
Groetjes, Agnes

Debbie Dolphin zei

Oh such a really sweet card.
Thankyou so much for playing along with us this week at TOMIC and hope to see you again soon :D
Love Debbie xxx

Janiel/ janny zei

oh wow this is tunning in red!!!
Thanks for stopping by my blog today with your sweet comment..
hugs, Janiel

Agnetha zei

Hallo,

Wat een prachtige kaart! En wat een lieve Tilda! Helemaal mooi!

Groetjes Agnetha

Chris zei

So beautiful! I love your colouring and gorgeous design and the mesh looks wonderful on Tilda's hat. Thanks for joining us at TOMIC this week. Chris :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...