dinsdag 1 februari 2011

Reactie plaatsen

Hallo allemaal,

De "bloggers" zullen het wel weten, maar sommige vrienden van mij weten niet hoe ze een reactie kunnen plaatsen. Dus vandaar dit berichtje.

Helemaal onderaan het bericht van 30 januari 2010 zie je dit staan:
Geplaatst door Frouwkje om 13:52  3 reacties. Je klikt op (in dit geval)  3 reacties, nu kan je in het witte vlak je reactie typen. Onderaan het bericht dat je getypt hebt staat: reageer als: hier heb je een keuze "hoe je wilt reageren", je kan b.v. reageren met je google account, heb je niets van wat er in dit rijtje staat, dan kan je ook reageren als "anoniem". Als je dan je naam onder je reactie typt, dan zie ik toch wie je bent, en dat is wel zo leuk. Dan klik je op voorbeeld of direkt op reactie plaatsen. De reactie krijg je niet direct te zien, dit gebeurd als ik het gemodereerd heb. Maar ik kijk ieder dag wel, dus hij komt er te staan!!!!

Om het bericht wat op te vrolijken een kaartje die ik een paar jaar geleden gemaakt heb.
De tekst heb ik in Word getypt en in de kleur van de kaart gemaakt.


Heb je er toch nog een vraag over, mail me gerust.
Het e-mail adres staat rechts bovenaan (onder over mij).


                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


1 opmerking:

Lia zei

Wat een leuke Abrahamkaart,

groetjes Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...