zondag 30 januari 2011

Tilda with Hearts

Hallo allemaal,

De hartmal van Nellie Snellen vind ik zo leuk!!
Mijn vingers "jeukten" om er een kaart mee te maken.
Het papier is van Magnolia "Once Upun A Time".
Het tekstpapier is volgens mij ook van Magnolia.
Een stempel gebruikt van Magnolia: Tilda with Hearts.


Op de voorkant dit keer geen tekststempel gebruikt omdat er al genoeg tekst op staat.
De hartmal is van Nellie Snellen (MDF022)
Het witte papier, tekstpapier en de witte bloemen heb ik bewerkt met distress ink Spun Suger.
In haar handen heeft ze (op de stempel) drie hartjes, daar heb ik 3 hartjes strass steentjes opgeplakt.


Ik heb met de MS pons Lace Heart 1 x uit wit en 1x uit rood papier de rand geponst.
De rode hartjes die uit het rode papier vielen heb ik op het witte ponsrandje geplakt.


Verder heb ik een floral punch bloem, een blaadjes pons, strass steentjes en creatable swirls gebruikt.
Stickles Star Dust op de bloemen, blaadjes, kant jurkje, vleugel en rand van het scrappapier.


De copics die ik gebruikt heb: gezicht E51, E53 en E93 (voor blosjes), haar E42, E43, E44, jurkje en sokken R22, R24, R27 en R81, R83,R85.
Met dit kaartje doe ik mee aan de wedstrijd van februari bij Duymelot.

Ik heb er veel plezier in gehad om deze kaart te maken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Een hele fijne zondag verder.
     
                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

7 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Heb niet altijd tijd om een berichtje te sturen maar geniet er wel van.

Groetjes Kitty

Margreet zei

Wat en schitterend kaartje

Groetjes Margreet

Lia zei

heel mooi kaartje froukje en heel mooi gekleurd
liefs Lia

Anoniem zei

Hoi Frouwkje, wat heb je toch een prachtige webblog. liefs Mirjam

Tineke zei

Hoi Frouwkje wat een gave kaart heb je gemaakt, leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot!
Veel suc6.

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Frouwkje,
Wat heb je een mooie kaart gemaakt.leuke kleuren bij elkaar!!
Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij duymelot!! Veel succes.
groetjes, vera

Neline zei

super gave kaart Frouwkje
Leuk dat je met onze wedstrijd meedoet!
veel succes
groetjes
Neline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...