vrijdag 28 januari 2011

Geniet van elk moment

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve zwager die vandaag jarig is.
Ondanks dat hij 2 jaar geleden ziek is geworden is hij blij met alles wat hij nog kan.
2 maanden geleden kreeg hij een moestuin en is hier bijna dagelijks te "vinden".
Als er maar bloemen bloeien en hij bezig kan zijn en er vogeltjes zijn, dan is het helemaal goed.
De kaart is een variatie op een kaart die ik 21 januari j.l. heb gemaakt.
Normaal gesproken doe je niet zo gauw bloemen op een kaart die je aan een man geeft, maar omdat hij zo kan genieten van alles wat maar kleur heeft en bloeit vond ik dat het wel kon.


Het papier is van Basic Grey Kioshi, het knipvel van Studio Light (STAPSL1014) en een knipvel vogeltjes Marianne Design (IT494).
Verder heb ik een MS Pons Arch Lattice gebruikt. De tekststempel is van Marianne Design/Elines Vintage (EC0096).


De bloemen zijn o.a. van Petaloo (Mulberrystreet).
Een floralpunch gebruikt voor de blaadjes.
En een leuk bedeltje om het "af" te maken.




Een vogelhuisje mocht ook niet ontbreken op de kaart, vond ik.

.................bijna vergeten..................het werkstuk van Dewi Sri ben ik 33 uur mee bezig geweest.
Maar dan heb je ook wat ;-)

Bedankt voor jullie bezoekjes en reactie's en ik wens jullie een hele fijne dag!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.
      





3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een schitterend kaarten.
Groetjes Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, ziet er schitterend uit, ik vind dat bloemen wel kan hoor voor een man, zeker voor een natuur liefhebber zoals je zwager, ik vind deze kaart helemaal super en je hebt er zo goed over nagedacht, echt een kaart die bij de persoon past.

groetjes jolande

Frouwkje zei

Hallo allemaal,
Ik heb Jolande al een prive bericht gestuurd, maar ik wil hier ook even kwijt hoe lief ik dit berichtje vind.
Ze slaat de "spijker op z'n kop", ik heb hier inderdaad goed over nagedacht en het is zo leuk dat Jolande dat heeft opgemerkt.
Dank je wel.
En mijn zwager was heel blij met de kaart en vond hem ook heel erg mooi!!
Eerst had hij alleen maar z'n balkonnetje (en daar genoot hij al van), maar nu een tuin!! Hij geniet hier dubbel zoveel van!
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...